Bliv medlem
Bliv medlem af Automania – Silkeborg Veteranbil Klub
Vil du være en del af fællesskabet
- Vi mødes hver tirsdag fra maj til oktober i Lunden kl. 17.00–21.00
- Vi afholder ”Klassisk Køredag – Grundlovsdag – 5 Juni” også i Lunden
- AUTOMANIA bilfestival: sidste weekend i august
Du behøver ikke have en veteranbil – bare passion.
For de ikke stedkendte ligger Lunden i Silkeborg central i byen, ned mod Silkeborg Langsø, med indkørsel fra Vestergade overfor Toldbodgade.”
Medlemskab
Kontingentet udgør 200 kr. pr. år og fastsættes på den årlige generalforsamling.
Indtægterne i bilklubben anvendes udelukkende til aktiviteter og formål, der vedrører klubbens virke.
Der afholdes generalforsamling hvert år inden udgangen af marts måned.
Vi glæder os til at byde dig velkommen i klubben og til mange hyggelige oplevelser i de klassiske køretøjers tegn.